Battle Of The MAC Concealers

1.4.13

Η ανάγκη μου να καλύψω τους μαύρους κύκλους με ωθεί κάθε φορά που πετυχαίνω -25% έκπτωση στη Mac , να αγοράζω και απο ένα καινούριο concealer ,
μήπως και ανακαλύψω το ιδανικό για μένα!
Έτσι όπως βλέπετε έχω δοκιμάσει τις περισσότερες σειρές που έχουν βγάλει!
Η αρχική τους τιμή κυμαίνεται απο 17,5 μέχρ 18 ευρώ και με την έκπτωση γύρω στα 13 !
ΥΓ , οι αποχρώσεις μπορεί να είναι οι ίδιες αλλά σε κάθε υφή ίσως διαφοροποιούνται ελάχιστα τα χρώματα!





 Studio Finish SPF 35 concealer , NC20 || 7g 
Είναι το πιο καλυπτικό κονσίλερ που έχω δοκιμάσει ποτέ!
Γενικά τα κονσίλερ σε στέρεη μορφή είναι πιο ξηρά απο τα υγρής μορφής, αλλά έχετε την μεγαλύτερη κάλυψη!
-1: Το συγκεκριμένο προιόν δεν ενδείκνυται για κάτω απο τα μάτια , εάν έχετε έντονες γραμμές , γιατι τις σχηματίζει αρκετά έντονα.
Παρόλα αυτά , είναι το ιδανικό για μένα για το πρόσωπο , και το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για να καλύπτω τους πόρους στην μύτη , αλλά και στα ζυγωματικά μου και δεν αφήνει καθόλου στάμπες στο πρόσωπο σε σχέση με τα άλλα!
Έχει πάρα πολλές αποχρώσεις για να διαλέξετε αυτή που σας ταιριάζει!
Μικρό τιπ : Εάν το ζεστάνετε πρίν το χρησιμοποιήσετε θα στρώσει πολύ πιο εύκολα!
Κάλυψη : 4/4
Διάρκεια 2/4  , Μέτρια  , γιατί μόλις αγγίξετε το πρόσωπό σας με τα χέρια σας σας μένει στα δάχτυλά σας.
Βαθμολογία : 8/10

 Select cover -up concealer , NC 20 || 10 ml 
Σε υγρή μορφή , προσφέρει την μικρότερη κάλυψη από όλα τα υπόλοιπα .
Απλώνετε εύκολα με τα δάχτυλα , αλλά στεγνώνει πολύ γρήγορα μόλις το βάλετε γι αυτό πρέπει αμέσως να απλωθεί , διαφορετικά θα αφήσει στάμπες που είναι αδύνατον να απλώσετε .

+1 :Δεν σχηματίζει άσχημα τις γραμμές κάτω απο τα μάτια.
-1 : Στο πρόσωπο δεν στρώνει πολύ καλά , ιδίως εάν το βάλετε σε περιοχές που δεν έχετε κάνει      απολέπιση προηγουμένως!
Μια καλή επιλογή εάν δεν έχετε ανάγκη έντονης κάλυψης και θέλετε απλά να φωτίσετε το βλέμμα σας!


Κάλυψη : 2/4 

Διάρκεια : 3/4 
Βαθμολογία : 7/10


 Studio sculpt  concealer , NW 30 || 5.5gr 
Το συγκεκριμένο προιόν έχει καταργηθεί και δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε.
Είναι κάτι ανάμεσα στο studio finish και στο pro longwear .
Δεν σχηματίζει έντονα τις γραμμές κάτω απο τα μάτια , αλλά δεν έχει την τέλεια κάλυψη .
Για το πρόσωπο είναι ιδανικό , και το χρησιμοποιώ πολλές φορές για να κάνω τα κοψίματα μιας και είναι σε μια αρκετά σκούρα απόχρωση!



Κάλυψη : 2/4 

Διάρκεια 3/4 
Βαθμολογία : 7/10




 Pro longwear concealer , NC 30 || 9 ml
Το ΑΠΟΛΥΤΟ κονσίλερ!
Η πιο πρόσφατη μου αγορά , και το έχω λατρέψει ! Μου το σύστησε μια φίλη μου (όχι blogger !)
και το περιέγραψε ώς το κονσίλερ που διαρκεί ώρες ατελείωτες! Το makeup φευγει , αλλά το concealer έχει μείνει ακόμη εκεί!
Το διαπίστωσα κι εγώ , μπορώ να το φοράω απο το πρωί εώς το βράδυ ,
-1 :Δεν ενδείκνυται τόσο για πρόσωπο ,  αλλά δεν στεγνώνει αμέσως μόλις το βάλετε όπως το select cover up.
+1 : Δεν σχηματίζει καθόλου τις γραμμές κάτω απο τα μάτια, και τολμώ να πώ πως είναι αδιάβροχο?!
Φεύγει μόνο με ντεμακιγιάζ , και όταν το δοκίμασα στο χέρι και προσπάθησα να το βγάλω με μαντηλάκι Hondos center , δεν έφευγε με τίποτα!
Έχει καλή κάλυψη παρόλο που είναι υγρό , χωρίς να πέφτει βαρύ για κάτω απο τα μάτια
και είναι το κονσίλερ που πρέπει να έχουμε όλες στο νεσεσέρ μας!

Κάλυψη : 3/4
Διάρκεια 4/4 
Βαθμολογία : 9/10
Φωτογραφια με το pro longwear concealer !


Δειτε την συλλογή μου με κραγιόν της MAC ΕΔΩ 



Δειτε πως απλώνω το concealer , πώς κάνω τα κοψίματα και τις λάμψεις στο πρόσωπό μου!

    TWITTER || Follow on Bloglovin  || FACEBOOK  || YOUTUBE



You Might Also Like

10 σχόλια

  1. aaaaa endiaferon...thelw na parw consealer apo mac kai ithela to select cover up alla me peitheis giauto twra..gia to -25% pws mathaineis??? kai apo pou ta perneis?? eimai ki egw apo thess...panta mathainw gia thn ekptwsh afou teleiwsei kai mena me thn oreksh.:///

    ReplyDelete
  2. Το studio finish και to sculpting δε με βόλεψαν ποτέ, το select cover up μου αρέσει αρκετά. Για το Pro long wear έχω ακούσει πολύ καλά λόγα γενικά και φαίνεται πως όλοι συμφωνούν πως είναι πολύ καλό ίσως το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Πολύ ωραία σύγκριση!

    ReplyDelete
  3. Το prolongwear είναι πιστεύω το καλύτερο! Έχω κ εγώ μαύρους κύκλους κ είναι το μόνο με διάρκεια κ αρκετά καλή κάλυψη! Το χρησιμοποιώ από το καλοκαίρι κ δεν το αλλάζω με κανένα :-) Έλενα xxx

    ReplyDelete
  4. Exw xrhsimopouhsei to select cover up kai DEN! Den mporesa kan na vrw apoxrwsh pou otan stegnwsei den tha einai pio skourh apo to derma mou... an kai genika san systash den me volepse ka9olou. To pro longwear omws to agapw! To xrhsimopoiw peripou ena xrono kai den me exei apogohteusei pote.Menei para polles wres kai den kanei ka9olou grammes katw apo ta matia. Exw panta ena back up;)

    ReplyDelete
  5. έχω το Studio Finish και δεν λέει να μου τελειώσει με τπτ...!!!Αλλά τώρα με κόλλασες για το Pro longwear concealer!!!

    ReplyDelete
  6. εχω και το prolongwear και το studio finish και μου αρεσουν πολυ και τα δυο για διαφορετικους λογους.τα αλλα δεν μπηκα καν στον κοπο να τα δοκιμασω αφου δεν καλυπτουν :(

    ReplyDelete
  7. Τελειο ποστ! Χαιρομαι που το εκανες, παντα μπερδευομουν με τα concealers της MAC! χαχα!

    ReplyDelete
  8. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας έδωσες :)

    ReplyDelete
  9. Τέλειο ποστ και πολύ αναλυτικό δεν εχω δοκιμάσει κάποιο απο τα προίοντα
    που μας έδειξες κάποια στιγμή σίγουρα θα το κάνω...
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  10. tis MAC ta proionta einai katapliktika !!
    alla eixa kai egw kapoio provlimatakia me to make up toys
    kathws ithela ena poli kaliptiko!!
    filakiaa


    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments! Feel free to leave the link to your blog as I read all comments and try my best to always return the visit!✌

Like us on Facebook

Google+ Followers