HAPPY FIRST BIRTHDAY!!!

25.7.13












(ΕΝ)My baby is turning one today!

I want to say a big thank you to all of you who were beside me all this time and support me!
It was something I never thought I would be doing, creating a blog, because I wasn't a big fan of blogs before I started my own!
A big thank you I want to say to Kalli too ,  from Kallismakeuphouse,  who gave me the impetus to create my own Blog!
Let's remember my first post, you can find here, which was the first "interview" I'd give Kalli, my first fashion post, you can find it here, but the most widely read article, a fashion post, With almost 4,000 views, which you can see here.
So I decided to celebrate it with this different post! It was difficult to build a scene as I wanted to, but where there's a will, comes Photoshop!

After a year  102,322 total views, 331 following via bloglovin, 1.419 followers on facebook, and 3,659 subscribers to my channel at youtube, we are too  many after all!

You know that for me this blog is a means of expression and creativity, and the profession that I have decided to follow would not characterize it as any artist!
 This blog represents my love for fashion and beauty, photography, and will continue to work for these reasons!
Thank you again for being with me, and you began to discover more my style because above all this is a fashion blog!
I dared to buy things I didn't before, but I decided to dress better in my daily life, above all for me, because that's how I liked it and not because I had to go somewhere "good"!

That's all for today dear readers, see you soon in a next post!

(ΕΛ)Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα!Το blog μου έκλεισε ένα χρόνο λειτουργίας!!!
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήσασταν δίπλα μου όλον αυτό τον καιρό και με στηρίζατε !!
Ήτανε κάτι που ποτέ δεν περίμενα ότι θα έκανα ,η δημιουργία ενός  blog , αφου ποτέ δεν ήμουνα φαν  πριν ξεκινήσω το δικό μου !
Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω και στην Kalli απο το Kallismakeuphouse που μου έδωσε το έναυσμα για την δημιουργία του δικού μου Blog!
Ας θυμηθούμε λοιπόν την πρώτη μου ανάρτηση , μπορείτε να την βρείτε εδω  , που ήταν η πρώτη "συνέντευξη " που είχα δώσει στην Kalli , το πρώτο μου fashion post , μπορείτε να το βρείτε εδώ  , αλλά και το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο , ένα fashion post ,με σχεδον 4.000 προβολές,  το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ .
Αποφάσισα λοιπόν να το γιορτάσω με αυτό το διαφορετικό post ! Ητανε δύσκολο να φτιάξω ένα σκηνικό όπως το ήθελα , αλλά εκεί οπου υπάρχει θέληση , έρχεται το Photoshop!

Μετά απο ένα χρόνο λοιπόν , 102.322 συνολικές προβολές , 331 ακόλουθοι μέσω bloglovin , 1.419 followers στο facebook , αλλά και 3.659 συνδρομητές στο κανάλι μου στο youtube , ήμαστε πολλοί τελικά!

Ξέρετε πως για μένα το blog αυτό είναι ένα μέσω έκφρασης και δημιουργίας , καθώς το επάγγελμα που έχω αποφασίσει να ακολουθήσω δεν θα το χαρακτήριζα καθόλου ως καλλιτεχνικο!
Εξού και το όνομα που αποφάσισα να του δώσω!Το blog αυτό αντιπροσωπεύει την αγάπη μου για την μόδα και την ομορφιά , για την φωτογραφία , και θα συνεχίζει να λειτουργεί γι αυτούς τους λόγους !
Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι που είσασταν μαζί μου , και μαζί σας άρχισα να ανακαλύπτω περισσότερο το στυλ μου  γιατί πάνω απο όλα αυτό είναι ένα fashion blog !
Tόλμησα να αγοράσω πράγματα που δεν το έκανα προηγουμένως , αλλά αποφάσισα να ντύνομαι καλύτερα στην καθημερινότητα μου , πάνω απο όλα για μένα , γιατί έτσι μου άρεσε και όχι γιατί είχα να πάω κάπου "καλά" !

Αυτά λοιπόν για σήμερα αγαπητοί μου αναγνώστες  , θα τα πούμε σύντομα σε ένα επόμενο άρθρο!


                            TWITTER || Follow on Bloglovin  || FACEBOOK  || YOUTUBE|| INSTAGRAM

You Might Also Like

0 σχόλια

Thank you for all your lovely comments! Feel free to leave the link to your blog as I read all comments and try my best to always return the visit!✌

Like us on Facebook

Google+ Followers