Lingerie vol2

19.6.14


WEARING : Top Zara. Satin Shorts H&M summer'14  here. Sandals Fashion Mark summer '14






Photos : Maria P. || Stylebows 


Γεια σας αγαπημένες μου αναγνώστριες!!!! Σε αυτο το ποστ ας καλωσορίσουμε πρώτα απο ολα την καινούρια μου κάμερα που αναλαμβάνει δουλειά στο blog και στο κανάλι μου!
Το σύνολο αυτό το φόρεσα στο event ,θα το πω ,στα notos στη θεσσαλονικη , οπου μας ενημέρωσαν για την ολοκαίνουρια σειρά με προϊόντα Calvin Klein που μόλις κυκλοφορήσαν σε Αθήνα και στην πολη μας!
Το μακιγιάζ μου έγινε αποκλειστικά με προϊόντα CK , πως σας φαίνεται;
Συντομα θα δειτε περισσοτερες φωτογραφιες , βήμα βημα μέχρι το τελικό αποτέλεσμα!
Μέχρι τότε να εισαστε όλες καλα!
xx

Follow on Bloglovin 
TWITTER || || FACEBOOK  || YOUTUBE|| INSTAGRAM

You Might Also Like

15 σχόλια

  1. Τι να πω, έχω μείνει άφωνη <3
    Το μακιγιάζ το βρήκα τέλειο απλά ίσως όχι τόσο καλοκαιρινό.. :)

    ReplyDelete
  2. Κοριτσι μου ομορφο!!!! Πολυ ωραιο outfit μαλλια και μακιγιαζ! <3 το τοπ ολα τα λεφτα !!!!!

    ReplyDelete
  3. Αφου το θεαμα σε ενοχλει τοσο..μην ασχολεισαι ... χανεις και τον "πολυτιμο" χρονο σου... ζησε στον κοσμο σου με τα μοντελα και τις ανορεξιες και ασε εμας τις χοντρουλες να χαιρομαστε την ζωη με τα σορτσακια μας :)

    ReplyDelete
  4. Τασσώ ΚαββαδίαJune 20, 2014 at 1:16 PM

    εγω δεν μιλησα για ακροτητες πχ ανορεξιες και κοκκαλα, ισα ισα οι καμπυλες ειναι συμβολο θηλυκοτητας. το θεμα ειναι να φοραμε ρουχα που κολακευουν το σωμα μας. βλεπω και τα βιντεο της συγκεκριμενης κοπελας και μου ειναι συμπαθης γι'αυτο το λεω..τι να κανουμε τα σορτσακια θελουν καλλιγραμμα ποδια και τα crop tops ισια κοιλια!!!!

    ReplyDelete
  5. αγαπητη μου φιλη , εαν βλεπεις τα βιντεο μου οπως λες θα πρεπει να ξερεις οτι δνε εχω κανενα κομπλεξ με το σωμα μου αισθανομαι πολυ ομορφα οπως ακριβως ειμαι! το να λες πως μια κοπελα με τον δικο μου σωματοτυπο δεν θα πρεπει να φοραει σορτσακια στην ελλαδα το καλοκαιρι ειναι τουλαχιστον αστειο!
    εαν θελεις καλλιγραμμα ποδια και επιπεδες κοιλιες μπορεις να δεις καποιο αλλο μπλογκ , εδω ειμαστε μονο κοριτσια της διπλανης πορτας!
    ευχαριστω!

    ReplyDelete
  6. Η κριτική σου "αγαπητή" θα έπρεπε να είναι ως προς τον συνδυασμό των ρούχων και όχι αν η Ανατολή είναι αδύνατη αρκετά για να τα φορέσει.. Δόξα το θεό μια χαρά σώμα έχει και ότι και αν φορέσει δεν γίνεται ρεζίλι γιατί φοράει ακριβώς ότι ταιριάζει στον σωματότυπο της. Εσύ ήθελες απλά να ρίξεις το δηλητήριο σου αλλά ότι κόμπλεξ έχεις κράτα το για τον εαυτό σου. Η "κριτική" σου δεν έχει να προσφέρει κάτι.. εκτός αν εννοείς ότι πρέπει όλες οι bloggers να αδυνατίσουμε και να έχουμε συγκεκριμένες αναλογίες..
    Σου προτείνω να τσεκάρεις τι υπάρχει στο ξένο χώρο του blogging.. Έτσι για να μαθαίνεις!!

    ReplyDelete
  7. Τασσώ ΚαββαδίαJune 20, 2014 at 8:26 PM

    εγω βλεπω οτι ειπα τη γνωμη μου και ολες οι κομπλεξικες χοντρες επεσαν να με φανε....μια αδυνατη-κανονικη κοπελα δεν ειπε τιποτα...ΤΥΧΑΙΟ???? φατε καμια σαλατουλα γιατι το καλοκαιρι ηρθε!! τα φιλια μου "αγαπητη"...

    ReplyDelete
  8. Αχ μωρέ θα σταματήσω να τρώω και θα καταλήξω ανορεξική γιατί μου το πρότεινες εσύ και μόνο.. Σίγουρα είσαι αντικειμενική μιας και μας ξέρεις και στην πραγματική ζωή.. ή μήπως μιλάς εκ πείρας;; χαχαχαχ
    Άσε μας κουκλίτσα μου λέω εγώ.. πάνε μια βόλτα από την σελίδα στο fb να δεις πόσα κορίτσια σχολίασαν και ρώτα τους και κιλά για να ξέρεις ποιες είναι χοντρές και ποιες αδύνατες (φαντάζομαι το όριο σου για αδύνατη είναι στα 45 κιλά ε?)

    ReplyDelete
  9. η καραμελα αυτη εκτιθεσαι οφειλεις να ακους οτι του καπνισει του καθενος μας τελειωσε!
    δλδ γιναμε ολες κακεντρεχεις , και κρυβομαστε πισω απο την οθονη του υπολογιστη μας για να εκφρασουμε μια αποψη , η οποια δνε αποσκοπει στο να μας βελτιωσει , απλά στο να μας κανει να νιωσουμε χειροτερα. μαλιστα!! περιμενα περισσοτερα απο κοπελες που με παρακολουθουν!
    spread the love αγαπητη και ότι δίνεις παίρνεις να το θυμάσαι!

    ReplyDelete
  10. Τασσώ ΚαββαδίαJune 21, 2014 at 4:09 AM

    δεν υπαρχει καποιο οριο στο αδυνατη-κανονικη-παχουλη γιατι ολα ειναι θεμα αναλογιας. και σε τελικη αναλυση εγω για εσας το λεω ρε χοντρες για να μην σας κοροιδευουν στους δρομους και στις παραλιες!

    ReplyDelete
  11. Λοιπόν Ανατολή μου μην ακούς κανέναν!!Είσαι ότι δείχνεις και ενώ θα μπορούσες να πειράξεις πάρα πολύ τις φωτογραφίες σου δεν το κάνεις γιατί θέλεις να δε΄κεις πώς φαίνονται τα ρούχα σε κανονικές κοπέλες!Επίσης δε δημιουργείς ψεύτικα πρότυπα όπως για παράδειγμα το ότι για να έχεις δικαίωμα στη μόδα θα πρέπει να είσαι υπερβολικά αδύνατη!!Όλοι έχουν δικαίωμα στη μόδα και μπράβο σου που είσαι original γιατί δύσκολα θα βρεις κάτι τέτοιο στα σημερινά blogs!Keep going απλά!Με αυτά και εκείνα ξέχασα να σου πω μεγειά για την καινούρια σου φωτογραφική μηχανή!!Φιλάκια πολλά και καλές λήψεις!! :)))

    ReplyDelete
  12. σευχαριστω πολυ για το σχολιο σου γιωργο!!
    οι φασιον μπλογκερσ εχουμε συνηθισει να εχουν διαστασεις μοντελων , αλλα τι να κανουν κι εμεις που μας αρεσει το σπορ και δνε εχουμε??
    οπως λες κι εσυ ολοι εχουμε δικαιωμα στη μοδα !
    τα φιλια μου!!
    xx

    ReplyDelete
  13. κουκλάρα μου,κορμί μου ατελείωτο άσε τη χολή να χύνεται ,εσύ λάμπεις <3 <3

    ReplyDelete
  14. Exeis psyxologika kopelia? Xrisimopoieis kai t onoma mias aksexastis ithopoiou k apla les ilithiotites! Ta 5 kila parapano pote dn evlapsan kanenan! Ta parapona s stn theo pou dn mas ekane oles zizel! Ki en katakleidi pote dn mporeis na ksereis an kapoios exei provlimata ygeias k g afto exei kila parapano i to otidipote! Mn parakoloutheis t sugkekrimeno blog apla!

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments! Feel free to leave the link to your blog as I read all comments and try my best to always return the visit!✌

Like us on Facebook

Google+ Followers