A.U.TH

21.10.14


 WEARING  white shirt H&M . trousers H&M . scarf H&M . shoes ASKARIDIS .  watch DANIEL WELLINGTON .  bag ZARA . lipstick MAC CYBER . 




 










 ALL PHOTOS BY KLEONIKI T. || NOTEBOOK OF CLAIRE 

Η θεσσαλονίκη που λέτε έχει τρία ανώτατα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα , το Αριστοτέλειο , Το Μακεδονίας και τα Α.Τ.Ε.Ι . 
Μιας που ξεκίνησαν σιγά σιγά οι πρωτοετής και μη το νέο ακαδημαικό έτος, αποφάσισα να σας δείξω μέσα απο μερικά ποστ το δικό μου πανεπιστήμιο , το Αριστοτέλειο , στο οποίο πέρασα αρκετά απο τα χρόνια μου, όντας πολύ συνεπής και επιμελής φοιτήτρια , NOT !:P
Αυτος είναι ένα από τους αγαπημένους μου δρόμους , μιας και τα πανύψηλα δέντρα σου δίνουν την αίσθηση πως βρίσκεσαι στο εξωτερικό , όπως σχολιάζαμε και με τα κορίτσια , Κλεονίκη και Μαρκέλλα  που ήμασταν παρεα!
Που λέτε να κάνουμε επόμενη στάση για φωτογράφιση;; 

(EN)Hello dear readers!!So I decided to show you through some posts my favorite spots on my campus , Aristotle university of Thessaloniki!
This is one of my favorite streets, because of the biggest trees, what else?? As for my outfit is pretty simple but chic, perfect for every day if you want to look more sophisticated!


                                                         Follow on Bloglovin 



You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο, τόσο στις φωτογραφίες όσο και από κοντα! ;)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete
  2. I love your style your lipstick and your hair color:)))
    Follow me on my Facebook page and I will follow you back??
    http://asja91.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Παραδίπλα στη Νομική τα ωραιότερα χρόνια μου <3
    Υπέροχο μακιγιάζ και outfit!

    xxx
    Eva M.
    https://www.facebook.com/eva.michelaki

    ReplyDelete
  4. εχω και μπροστα στη νομικη!!αφιερωμενο!!
    χαχα
    ευχαριστω!!

    ReplyDelete
  5. αμάν ρε Ανατολή με τις τέλειες φωτογραφίες σου!χαχα!!Να έρθεις να βγάλουμε και στο δικό μας Μαθηματικό στο ΕΚΠΑ! :P

    ReplyDelete
  6. σευχαριστω Μαρκελλα!

    ReplyDelete
  7. οχι αλλο μαθηματικο!! απο μακριά κ αγαπημένοι!!
    αχαχαχχα :Ρ

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments! Feel free to leave the link to your blog as I read all comments and try my best to always return the visit!✌

Like us on Facebook

Google+ Followers